چشــم به راه...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

برای آقای غریب من...

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ب.ظ

گاهی از خودم میپرسم وسط این هیاهوی زندگی، که او الان کجاست به چه می اندیشد ، به او که دنیا زیر پایش است اما...

شب آرام سر به بالش میگذارد یا نه؟در کدام بیابان راه میرود و از انسان ها ناراحت است؟

آقاجان،به خدا شرمنده ام از اینکه من شب ها بی هیچ دغدفه ای سر بر بالش میگذارم و تو برا من دعا میکنی...مگر من به یادت هستم؟چرا انقدر مهربانی؟

"وقتی میگویند علی(ع) غریب بود،لعنت میکنیم مردم آن زمان را

وقتی میگویند حسین(ع)غریب بود،لعنت میکنیم مردم آن زمان را

وای به روزی که بگویند مهدی(عج)غریب بود

لعنتمان کنند..."

چه بگویم؟خودم هم نمیدانم....شاید همه ی واژه هایم در این کلمه خلاصه شود"بــیا"...

خدایا به حق فامه زهـــرا باقی مانده غیبت آقا را بر ما ببخش....


"انتظار فرج،انتظار قدرت اسلام است و ما باید کوشش کنیم تا قدرت اسلام در عالم تحقق پیدا کند و مقدمات ظهور ان شاءالله تهیه بشود."(صحیفه امام؛ج8،ص 374)




۹۴/۰۶/۰۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
Aurora .J

نظرات  (۱)

سلام دوست گلم وبلاگ خیلی عالی داری
موفق باشی و در سایه امام زمان(عج)
به وبلاگ منم سر بزن

ممنون از حضورت در شهرک ما دخترا

پاسخ:

      سلام !

خیلی ممنون.همچنین.سر زدم به وبلاگتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی