چشــم به راه...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سجده هایم...

جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ق.ظ



همانطور که پیشوایم گفت،ذلیلت میکنم با سجده هایم.

اجر میبرم از زجرت و لذت میبرم از ذلتت.

تو از خضــوع من فرار میکنی و من از غرور تو.

تو از سجده فرار میکنی و من به سجده افتخار.

ابلیس!اگر چه این زانوان از طول سجده به درد اذعان کنند و پیشانی از مهر خشوع پینه ببنددد، باز هم خشنودم.

خشنود از نعره های ناتوانی تو، که بلند تر و بلند تر میشود و لبخند رضایت خدا،که ملیح تر و ملیح تر...


"

قال علی (ع ): ان العبد اذا سجد نادی ابلیس :یا ویله اطاع و عصیت و سجد و ابیت

وقتی که بنده ای  سجده کرد، ابلیس فریادمی زند وای بر من ! او اطاعت کرد، ولی من معصیت کردم ، او سجده کرد و من از این عمل سرباز زدم .( بحار الانور، ج ,82 ص 233 )"


دو رکعت قصه،رسول نقی ئی


۹۴/۰۶/۰۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
Aurora .J

نظرات  (۱)

خداییش حس خوندنش نی! ی پست کوتاه ازین آموزنده ها بذار!
پاسخ:

سلام عرض شد!

خب وقتی نمیخونیش....

میخواستم مبنای کارم کپی پیست کردن نباشه.بیشتر از کتاب های مختلفی که میخونم مینویسم.این مطلب هم قشنگه.من خودم خیلی دوسش دارم.انشاءالله حس و حالی پیدا شد بخونش!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی